Św Mikołaj Piotr rozdaje prezenty od AMICA

13 komentarzy:

  1. A ja nie mogę przeczytać listu bo nie mam facebooka,no,no,a prezent chciałabym dostać dlatego że lubię od czasu do czasu się cieszyć z czegoś co dostałam.Ale jak nic nie dostanę to też przeżyję.I fajnie Piotrek pasuje Tobie ta czapka Mikołaja.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Chciałabym dostać prezent,ponieważ właśnie urządzamy kuchnie;)
    i napewno by sie przydał;) jeden prezent na mikołaja dostałam wymarzony- jestem w ciąży!!!! Teraz czekam na więcej, może akurat szczęście mi dopisze, bo nigdy nic nie wygrałam;)
    Tak wogóle pozdrawiam Cię serdecznie, czekam na filmiki i wszystkie oglądam. Szkoda,że nie wygrałeś Hell's Kitchen kibicowałam Ci...
    Pozdrawiam
    mój mail aniarafal100@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Piotrze. W domu było nas 10 - cioro. Musiałem się szybko ścigać do stołu żeby złapać jakiś kęs. Zazwyczaj jak dobiegałem nic już na nim nie było. Może w tym roku pod choinką? Postaraj się proszę św. Mikołaju Piotrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemanko Piotrze:)
    Hm dlaczego ja?? Bo jestem wiernym fanem i od dawien dawna "łykam" wszystkie filmiki ( uwielbiam szczególnie wszelkiego rodzaju domowe sposoby na fast foody:). Poza tym, ciężko powiedzieć jak przedmówca, że właśnie urządzamy kuchnie (bo w zasadzie to my ją urządzamy już 3 lata - zaczelismy zaraz po slubie hihihi i jakoś do dzisiaj skończyć nie potrafimy:) - nie mniej kuchnia nadal jest nieskończona. A mamy 2 malutkie bąbelki w domu, niespełna 3 letnią Weronikę oraz 1,5 roczną Oliwkę i na 100% z takiej sokowirówki byłyby mega zadowolone:) Jeszcze od takiego Mikołaja hohoho.... to byłoby COŚ!!!:)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Łukasz
    mail: bodziony1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello :)
    Dlaczego ja, bo jaram sie nowym sprzętem a w domu zawsze go mało. Wiec pamietaj o mnie ;) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj,
    Dlaczego ja chciałabym otrzymać prezent od Amica?

    Wreszcie nadszedł ten czas: Zapach cynamonu, migdałów, pomarańczy, świeżo upieczonych pierników i makowca rozchodzi się po świątecznie przystrojonym domu. Nadchodzi najpiękniejsze ze wszystkich świąt - Boże Narodzenie. Z wielką radością kupuję prezenty i cieszę się chwilami spokoju, które mimo codziennego pośpiechu powoli nadchodzą. Ciepło ubrani idziemy na Bożonarodzeniowy spacer, cieszymy się pięknie przystrojonym krajobrazem i bardzo szczególną ciszą. Wracamy do świątecznie udekorowanego domu i spędzamy miło czas w rodzinnym gronie. Na to święto przygotowuję przepyszne potrawy i zapraszam rodzinę. Dzięki kuchennym produktom AGD firmy Amica poradzę sobie z smacznym obiadem, pysznym deserem, świąteczną kolacją i będę całkowicie w swoim kuchennym żywiole. Święta się kończą i ....Produkty AGD Amica są zdecydowanie zbyt dobre, aby tak po prostu stały na kuchennej półce. Przygotowuję z ich pomocą wykwintne dania i codzienne proste potrawy. Korzystam z nich na co dzień, o każdej porze roku. Myśląc o kuchennym sprzęcie AGD marki Amica rozpływam się w zachwytach i .....marzę. Nowoczesna forma i ergonomiczne kształty to to, co bardzo lubię i nie tylko świąteczne potrawy przygotowane z ich udziałem będą wyglądały fantastycznie.
    Pozdrawiam
    Aneta
    aneta.majchrzak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo kiedyś chodziłem na Amice Wronki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Piotr,
    chciałabym wygrać prezent od Amiki, gdyż chciałabym krzyknąć "Huuurrra wygrałam" i pokazać mojemu narzeczonemu, że moje "ślęczenie i zarywanie nocy" na blogach kulinarnych to nie tylko moja pasja i wielka przyjemność, ale też coś dla domu. Poza tym w moim domu z wszystkich produktów Amiki posiadam tylko bezawaryjne od 9 lat piekarnik i płytę grzejną, a wybór artykułów AGD mają obecnie ogromny. Amica słynie z dużego sprzętu AGD, a ja chciałabym przekonać się, że ich mały sprzęt AGD jest tak samo dobry i niezawodny jak moja (już druga) kuchnia.
    Pozdrawiam
    Laura
    a763@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie potrzebuje poklepywania po plecach, potrzebuje produktów Amici..

    OdpowiedzUsuń
  11. ...
    P - rawdę mówiąc polubiłam Cię od samego początku,
    I - zjadałabym każdą gotowaną przez Ciebie potrawę bez wyjątku!
    O - glądałam wszystkie odcinki Top Chefa zawsze z koleżankami,
    T - rzymałam kciuki i modliłam się byś jak najdłużej był z nami!
    R - azem z Tobą Hell's Kitchen mocno przeżywałam,

    O - d Twojego poczucia humoru speeda dostawałam,
    G - orące okrzyki w finale z całej siły wykrzykiwałam!
    I - nteresowały mnie Twoje na blogu produktów porównania,
    Ń - ic nie miałeś do ukrycia, choć z firmami miałeś ciągania!
    S - zczerość urzekła mnie w Tobie w każdym niemalże calu,
    K - ochasz gotować i nie masz odpuszczać w tej kwestii zamiaru!
    I - teraz ładnie Mikołaju Piotrku Cię proszę - za wytrwałość w kibicowaniu
    dla Ciebie od Amica po prezent się zgłoszę! Byłam naprawdę grzeczna i podciągnęłam się kulinarnie - więc Mikołaju proszę nagrodź mnie niebanalnie!

    Pozdrawiam Justyna
    justynaperkowska1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałbym otrzymać prezent od Amiki, ponieważ:
    - fajnie jest coś wygrać
    - jeszcze nigdy niczego nie wygrałem (ale też w żadnym konkursie udziału nie brałem), więc jest to mój pierwszy w życiu udział w konkursie
    - Boże Narodzenie już już, a to czas obdarowywania
    - lubię Amikę - mają fajny, ładny i bardzo funkcjonalny sprzęt AGD
    - bardzo bym się ucieszył

    Pozdrowionka
    Przemek
    przemek-przybyla@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. A czy Święty Mikołaj Piotr rozdał już te prezenty od Amiki, czy jeszcze zastanawia się kogo obdarować?

    OdpowiedzUsuń