Mega Baton 3 bit

10 komentarzy:

  1. wyglada apetycznie :) trzeba sprobowac:)
    obserwuje <3 i zapraszam:) wkrotce przepis na najlepsze ciasto czekoladowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie wyszło mi "nadzienie", proporcje zachowane, może dlatego, że miałem mleko w proszku granulowane? Nie polaczylo sie z masłem, ktore bylo lekko cieple jeszcze... dziwne :(

    OdpowiedzUsuń
  3. pachnie zajebiozą

    OdpowiedzUsuń
  4. trzeba dlugo mieszac, ja dolewalam mleka i z bardzo gestego nagle zrobilo sie za zadkie ;p za to jak dolalam mleka do roztopionej czekolady, zrobilo mi sie geste ze szok! nie dalo sie mjieszac, sytuacje uratowala smietanka 30 %

    OdpowiedzUsuń
  5. również z nadzieniem miałem ogromne problemy, zrobiło się mnóstwo grudek i mikser nie miał siły mieszać, sytuację uratowało gorące mleko a raczej kolejne 3 setki gorącego mleka, jutro test smaku chociaż już podejrzewam że będzie do D, mało szczegółów odnośnie wszystkich składników.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, ale mam sprawę do bannera: usuń go i wgraj jeszcze raz, ale tym razem zaznaczając, by ci go dopasowało. Ten jest przycięty po słowie "mistrz" ;/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super przepis ;)
    troszkę bardziej skomplikowany niż ja mam do tego ciasta ale i tak super ;)
    polecam wypróbować tez i mój sposób:
    układamy herbatkniki na blaszkę, na to kładziemy zagotowany budyń, następnie kładziemy (na budyń) krakersy, na krakesry ląduje masa toffi (kokosowa, krówkowa czy jaką kto woli) na tą masę kładziemy biszkopty a na biszkopty kładziemy bitą śmietanę. Na bitą śmietanę można zetrzeć 1 tabliczkę czekolady ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepis totalnie nieudany.
    Wiele obiecywałam sobie po tym przepisie, ale jak tak jak u reszty komentujących, zrobiłaby się grudy, masło rozwarstwiło, nie dało się rozłożyć masy na herbatnikach.
    Nie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj Piotrku przepis na masę do totalnej rekonstrukcji. Mleka nie jak podawałeś 100 ml, a minimum 700 ml. Dodatkowo masę warto poddać wodnej kąpieli, tak jak w przypadku czekolady. W przeciwnym razie masa robi się zbita i niemożliwa do rozłożenia na herbatniki. Na szczęście po dokonaniu modyfikacji wszystko wyszło super.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wyszlo mi ciacho,tluszcz nie chcial polaczyc sie z reszta masy...nie polecam

    OdpowiedzUsuń