Kocham Gotować 2 lata na YouTube

2 komentarze:

  1. Właśnie trafiłam na Kaczkę po Smoleńsku.
    Oglądałam twoje filmiki i wiedziałam, że twój język polski jest kaleki i pełen błędów, ale że twoja umysłowość jest również kaleka, dowiedziałam się trafiając na Kaczkę po Smoleńsku. Brak mi słów na określenie twojego „dowcipu”. Idąc tropem twojego kalectwa powinieneś również wymyślić potrawy na temat MORDU KATYŃSKIEGO – dla przypomnienia: żołnierzom, obrońcom Polski, Sowieci - ROSJANIE strzelali w tył głowy. Groby tych ofiar leżą między innymi w Katyniu czyli pod Smoleńskiem a samolot z Prezydentem Polski leciał na uczczenie ICH pamięci. Dla niestosowności (baaaardzo delikatnie mówiąc) twojej nazwy jest fakt WYŚMIEWANIA bólu rodzin po 97 ofiarach. Żebyś pojął, mały człowieku, z czego drwisz, to życzę ci, abyś stojąc nad grobem swojej babci usłyszał śmiech ludzi, którzy będą niewybrednie (tzn. po chamsku) naśmiewać się z niej i opowiadać dowcipy, jaka była głupia, bo może była mała i gruba. A na uczczenie jej pamięci ktoś nazwie jej imieniem klozet np. „Sracz babci(wstaw imię) - bo kochają gotować”.
    PS. Czekam na potrawę „upamiętniającą” płonące dwie wieże w Nowym Jorku, może coś z grilla?

    OdpowiedzUsuń
  2. Eeeeeeee.Przeżywasz, jak mrówka okres

    OdpowiedzUsuń