Najlepsze ciasto na Pizze

34 komentarze:

  1. Zrobiłem wczoraj tą pizzę z tego przepisu i jest niesamowicie smaczna. Idealnie jak w dobrej pizzerii. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Stary jestes dla mnie Mistrzem!! dzięki Tobie moj Mąż z miłą checią wraca do domu na obiadki!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chociaz trzezwy?

      Usuń
    2. Naszczescie tak:)

      Usuń
  3. Dzięki śliczne za przepis :)... jest rewelacyjny!
    Dla kamerzysty również wielkie dzięki.

    Pozdro dla Was !

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie wstawiłem pizze do piekarnika :)
    czekam aż się upiecze i mam nadzieję że będzie taka jak na filmiku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak i w opisie iasto jest zajebiste tylko przy drozdzach swiezych trzeba trochę mniej ich dac bo za bardzo je czuc w ciescie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciasto super :)
    Ja nie mam pamięci do składników i robiąc drugi raz to przydałby się spis składników :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już od kilku miesięcy szukam przepisu na puszystą,prostokątną pizze na grubszym spodnie. Wszędzie wychodzi kupa.Pomocy

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłem tą pizze zgodnie z przepisem i wyszła lepsza niż w niejednej restauracji. Mistrzostwo świata, Jesteś the best.

    Kucharz

    OdpowiedzUsuń
  9. Piotrek! Jesteś zajebisty!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy to jest przepis na dwie takiej wielkości pizze?

    OdpowiedzUsuń
  11. Powinnam ją piec na termoobiegu czy może lepiej bez? Jeśli bez to w takich razie z ciepłem z góry i z dołu czy tylko z dołu?

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny przepis, mój mąż powiedział, że lepszej pizzy nigdy nie jadł. W przyszły tygodniu planuje przygotować tę pizze dla większej grupy smakoszy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dzis wlasnie zaczelam robic pizze z Twojego przepisu i jestem ciekawa jak wyjdzie;)
    Jedyny minus w tym filmiku to jest to ze troszke chaotycznie wszystko mowisz i trzeba sie polapac...ale nie jest zle ;)
    na nastepny raz prosze o skladniki tak jak w innym filmiku-na koncu ... .pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie przed chwilą robiłam pizzę...rewelacyjna...Ciasto wyszło smaczne, lekko chrupiące, a to plus bo moje dzieciaki lubią pizzę jeść w ręku...Od dziś włączam ten przepis do swojego menu:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. ten koles ma jakies problemy emocjonalne...

    OdpowiedzUsuń
  16. żeli to było chaotyczne to masz problem z szybkim przyswajaniem wiedzy, i nie byłaś we Włoszech. A dla autora jak mi ta pizza wyjdzie jutro to odpalę ci tą "złotówkę" na konto :D

    OdpowiedzUsuń
  17. starasz się coś ukryć, starasz się coś ukryć

    OdpowiedzUsuń
  18. super jesteś Gościu Ty i ta pizza!!!!!!!ach robiłam robiłam fajnie szybko i pycha!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. nic dziś nie mam szukam cos u Ciebie!!!!!bo chce jeśc!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciasto wyszło suuuper ! Polecam wszystkim. Dzięki za przepis.

    OdpowiedzUsuń
  21. czy może ktoś udzielić odpowiedzi na już wcześniej napisany post?
    "Powinnam ją piec na termoobiegu czy może lepiej bez? Jeśli bez to w takich razie z ciepłem z góry i z dołu czy tylko z dołu?"
    będę baardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pyszne ciasto na pizze ! Gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pizze powinnas piec na normalnym grzanym tylko od spodu.

    OdpowiedzUsuń
  24. ten pieprz to poszedł mam wrażenie tylko na część jego? dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  25. WŁAŚNIE JEM OSTATNI KAWAŁEK NORMALNIE NIGDY NIE WYSZŁO MI TAKIE SUPER CIASTO ZAWSZE BYŁO TWARDE.............NORMALNIE PYCHA.............

    OdpowiedzUsuń
  26. spoko luz najlepsza na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  27. hehe same pozytywy ;)
    U mnie też przepis się sprawdza ;)))

    OdpowiedzUsuń
  28. a moja pizza właśnie się piecze, mam nadzieję, że będzie taka smaczna jak wasza:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. mniaaaam! wyszła pyszna, dzięki! :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. 500 g mąki
    30g drożdży świeżych
    250 ml ciepłej wody
    1 łyżeczka cukru
    1,5 łyżeczki soli
    1 łyżeczka soli
    Kasza manna do podsypania


    Drożdże wymieszać z odrobiną wody, i łyżeczką mąki,.
    Do mąki dodać łyżeczkę oliwy, dodać trochę wody i

    wyrobić. Roztwór wody z solą dodać na końcu i

    wyrobić.
    Rozrobione ciasto zostawić do wyrośnięcia na około

    godzinę/dwie.

    OdpowiedzUsuń