Jak zrobić sos słodko-kwaśny z Mcdonalda

10 komentarzy:

  1. Poproszę o przepis na sos barbecue z Mc Donalda :) Swego czasu bardzo go uwielbiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu jestem fanką Twojego bloga:)Często korzystam z Twych przepisów,porad:)Ja również prowadzę bloga,ale z inną dziedziną-lepię aniołki z masy solnej.Ale drugą mą pasją jest gotowanie,dlatego często odwiedzam blogi kulinarne-Twój bardzo często.Nie wiem czy to Ciebie zainteresuje,ale pozwoliłam sobie wyróżnić Twój blog na swoim:)Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.amazon.com/Lulo-Naranjilla-10-Seeds-quitoense/dp/B000VBUNF0

    tu można kupić ten owoc do frugo ; p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki tylko że tutaj można dostać nasiona tego drzewa . Zanim ono wyrośnie i obrodzi w owoce może minąć kilka lat ...

      Usuń
  4. Kocham sos słodko-kwaśny, kocham sos słodko-kwaśny < pięć lat puźniej > Bardzo i to bardzo Ci dzienkuję za ten przepis przyda mi sie i to bardzo i moim dzieciakom też hue hue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jesteś debilem/ką napewno dlatego nie pokazujesz nicku :p

      Usuń
  5. Czesc mam pytanie, czy taki sos po zrobieniu nadaje sie do przechowywania przez dluzszy czas w lodowce? Chetnie bym sobie zrobil caly sloik, bo mniej roboty niz za kazdym razem robic mala ilosc od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem bardzo ciekawa czy ten sos będzie się nadawał do przechowywania. Bardzo lubię sos słodko-kwaśny, i to oszczędność czasu jak zrobi się go raz a więcej. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. wziąć się mówi gamoniu

    OdpowiedzUsuń