Jak zrobić Czarne Frugo

3 komentarze:

  1. Czesc! Wiem ze to zle miejsce na moja prosbe I przepraszam za to ale bardzo bym chciala abys pokazal jak przygotowac chicken gnocchi soup,nie wiem czy macie Olive Garden w UK ale oni robia swietna I bardzo bym chciala sama umiec ja wykonac w domu. Niedawno zrobilam schabowego z cebulka I sosem musztardowym I bardzo nam smakowal. Jutro robie Tiramisu. Gratulacje pomyslowosci;-) Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesc! Wiem ze to zle miejsce na moja prosbe I przepraszam za to ale bardzo bym chciala abys pokazal jak przygotowac chicken gnocchi soup,nie wiem czy macie Olive Garden w UK ale oni robia swietna I bardzo bym chciala sama umiec ja wykonac w domu. Niedawno zrobilam schabowego z cebulka I sosem musztardowym I bardzo nam smakowal. Jutro robie Tiramisu. Gratulacje pomyslowosci;-) Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja poproszę o przepis na onion rings-uwielbiam,a w Polandii tylko w McDonaldzie i to średnie jeszcze;(
    Z góry-dzięki!

    OdpowiedzUsuń