Jak zrobić hamburgera z Mc donalda

10 komentarzy:

  1. hamburger owszem, ale lepszy niż ten z McD ;)
    jak robię dla siebie to ogórki też kroję w kosteczkę. musztardę z ketchupem mieszam w miseczce razem z dodatkami - nie lubię jak mi się kanapka rozsypuje, a tak sos trzyma wszystko razem.

    OdpowiedzUsuń
  2. aż zgłodniałam...;) chyba dziś tez zrobię

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam i również stwierdzam, że dużo lepszy niz ten w McDonaldzie!!! Z 250 gr wołowiny wyszly mi 4 hamburgery :)Dodałam do ketchupu majonez i wyszło bardzo smaczne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo domowy fast food zawsze jest najlepszy :) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy Wy naprawdę nie potraficie sami zrobić dobrego hamburgera, bez tych przepisów??
    Zastanawiam się, kto piszę te pochwalne komentarze....porażka. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejter: anonimowy lamus,który ukrywa się pod nickiem,dogryzając wszystkim,najczęściej ludziom popularnym.Swoimi postami zaśmiecają sieć.
      Źródło:
      http://www.miejski.pl/slowo-Hejter

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bo to hamburger nie cheeseburger.

      Usuń