Jak zrobić domową Nutellę

18 komentarzy:

  1. A co jeśli tylko mam już obrane orzechy laskowe bez łupinek???

    ps: czy może mógłbyś zrobić (podać przepis) na masło orzechowe, ale takie prawdziwe??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanów się czy chodzi Ci o łupinki od orzechów czy tą skórkę, która jest pod łupinką.
      Jeżeli masz orzechy bez skórki to i tak nie zmienia faktu, że możesz je uprażyć.

      Usuń
  2. bardzo apetyczny przepis:) może kiedyś pokuszę się na taką nutellę:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś zabrałem się za ten przepis. Zrobiłem zakupy:
    -Orzechy Laskowe: 4 zł
    -Mleko w proszku: 10 zł
    -Masło: 3 zł
    -Kakao: 4 zł
    -Cukier puder: 3 zł

    Efekty:
    -Twór jaki mi wyszedł smaczny ale do smaku nutelli dużo mu brakuje.
    -Jestem w szoku jak orzechy po prażeniu zmieniły smak !! Niestety nie zmiksowały się się na taką gładką masę jak w filmiku (robot kuchenny firmy Siemens nowy używany po raz drugi z cholernie ostrymi nożami... o czym się przekonałem sprzątając-rozcięty palec...
    -Przepis mało dokładny. Sumując wiemy mniej więcej ile masła, mleka, itd... ale nie wiemy najważniejszego: ile dodać orzechów. Ja dodałem ok 120-130 g (resztę z opakowania zjadłem)
    -Reasumując. Przepis oceniam na 4-. Prawdziwa Nutella jest lepsza a ten przepis aż tak taniej nie wychodzi ;D Wniosek? Dziś i jutro zjemy z siostrą home made nutella a potem do sklepu po orginał ;]

    Pozdrawiam
    Kuba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiarygodne, że zapłaciłeś 10 zł za 2 łyżki mleka w proszku.

      Usuń
    2. a kto Ci sprzeda 2 łyzki? przecież trzeba kupic całe opakowanie

      Usuń
    3. Mogę się w końcu dowiedzieć ile tych orzechów?!?!

      Usuń
  4. Kuba, a jaki te orzechy miały smak po uprażeniu? niesmaczne były czy wręcz odwrotnie??
    Bez dodawania kakao jak to samkuje? może jak maslo orzechowe? chciałabym zrobic maslo orzechowe w domu sama, ale nigdzie dobrego przepisu nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  5. A mógłbyś dać dokładniejszy przepis ?
    Z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś zrobiłem i wyszłobardzo dobre . Nie jest to może oryginalna nutella ale ma dużo mniej chemii a smak - pyszny i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  7. szału nie ma , nie ma to jak prawdziwa nutella

    OdpowiedzUsuń
  8. a mozna użyc zwyklego mleka?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko fajnie, ale lepiej bez głosu oglądać. Tego gościa po prostu nie da się słuchać.. :/

    OdpowiedzUsuń
  10. mmniam mi się udała.Jeszcze lepsza od orginalnej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ORYGINALNEJ
      Weź słownik w rękę.:D

      Usuń
  11. To nie to samo co oryginalna Nutella !!! ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. czy trzeba przechowywać w lodówce czy tak jak oryginalną nutellę należy poza?

    OdpowiedzUsuń