Jak zrobić Twistera z KFC

15 komentarzy:

  1. jesteś super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz dziewczyne??:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, super, filmik i wykonanie! Zrobie sobie Twisterka, aż zgłodniałam :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, przepis rewelacja, zrobiłam dzisiaj i aż nie wierzyłam, że smakuje rzeczywiście tak samo jak w kfc a nawet lepiej :) pozwoliłam sobie wspomnieć o tym blogu i przepisie na swoim blogu. http://kuchnia-karolinza.blogspot.com/2011/07/kurczaczki-z-kfc.html Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypadkiem natrafiłem w internecie na ten przepis. Nie chciało mi się robić sosu wiec zastosowałem "kupny" sos Fanex Arabski ostry. Byłem w szoku że twistery wyszły aż tak dobrze.
    Bardzo fajny przepis. Już poleciłem znajomym Twoją stronę :-) Pozdrawiam z Gdańska.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, jakiej mąki należy użyć, pszennej czy kukurydzianej? Najlepiej jakby ktoś podał nazwę mąki użytej bezpośrednio w filmiku :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie przez ile i w ilu stopniach trzeba go piec w piekarniku? z góry dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestes bardzo dobry, masz talent !!! Pozdrowienia z Białegostoku :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś dobry ale nie aż tak 4/5 Zrobisz domową czekoladę?
    Bo jestem ciekaw, Pozdro z Łodzi

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj,dzięki za filmik,czy możesz podpowiedzieć,po czym poznaje się,jaka jest temperatura oleju,w danym momencie? Tak na oko...Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za odpowiedz.
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na opakowaniu od tortilli jest napisane ile trzeba stopni i ile trzeba piec.:):D

      Usuń
  11. super po prostu pychotka slinka mi cieknie

    OdpowiedzUsuń
  12. Mógłby ktoś napisać ten przepis , żeby można było wydrukować ! Z góry dzęki :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Super i Przepyszne :):D

    OdpowiedzUsuń
  14. hej, ile stopni ile w piekarniku trzymac?/
    na tortilli jest napisane tylko kuchenka mikrofalowa i patelnia;/

    OdpowiedzUsuń